pasal chef.

My photo
simple maths, no colour means no flavour.

Sep 6, 2009

mental sewel, pergilah exercise.

tadi pukul 11, aku bermain futsal setelah, sebulan lebih tk main, tk exercise apa pun. kalau kat penang ni, aku masak, makan, gi kelas, tidoq. tu je la exercise aku. so aku nk la berpeluh dn jd sihat skit. da la aku ni perokok(YA aku mmg perokok!). and aku nk kasi jantung ni kuat skit so, pergilah main futsal dgn aminuddin dn kwn2 nya.

td, aku rasa aku main okay td, tk mcm cech, sbb half way peha aku start jamming in the middle of the game. so sbg keeper aku jd malas la nk dive. dlm 3 goal aku biar masuk sbb aku tk larat nk dive. tp skang da okay la. peha da okay. ladies, i am okaayyyy hehehe :p

direct to the point, aku da jd unfit asyik bersuka-ria menjerit2 dlm kitchen je. :S kepada sesiapa yg rasa dia tu unfit atau gemuk, la ni pi exercise la. skang da byk org complain dia gemuk la, gelebeh sini , gelebeh sana, perut boncet. tu la aku perasan dikalangan kaum melayu. sikit tk kena complain, tp tknk buat apa2 about it. aku tkda la ckp aku ni perfect, at least aku bangga dgn my weight sbb i deserve it. and pleaaaaseee laaa jgn makan sekali sehari and mkn salad ke apa dgn alasan "diet". baik korg sahur, pergi puasa ganti yg dlu2 tk byr balik tu. at least dpt pahala. nk makan biar la healthy, dnt be choosy. haihhh. ni lg satu masalah budak2. nk kurus senang je, makan seimbang dan;


PERGILAH EXERCISE WOIIIII!



jgn complain2. masalahnya kesanggupan mental. kalau malas, terima je la. duduk complain2 kt kawan sebelah, "eh you, i da gemuk la. sebulan ni tk mkn nasi la". BODO tu namanya.


DO SOMETHING ABOUT IT. jangan bilang saja. change ourselves to be better. :)


Be healthy yaw.

No comments:

Post a Comment